Bebeğim 2 gündür mememi redd ediyordu bugun uzanarak emzirme postu gördüm denedim tuttu 3. Şekilde öyle emzirirken bir anda telefonum çaldı açmam gereken bi telefondu ortamda müsait olmadığı için hoperlöre veremedim sesi tam açtım kulağıma getirdim ki telefon elimden kayıp bebeğimin sağ gözünün 6 santim altına düştü hemen ağlama krizine girdi 1buçuk aylığız daha 10 saniye kadar ağladı susturdum çok korktum şuan çok kötü ağlıyorum 😭