Merhaba ben geçen sene şubatta bosch unlimited 7 aldım bir sene olucak artık gayet iyi çekim gücü güzel şarjı da idare eder ben 3+1 evi süpürüyorum ayrıntılı olursa yeterim bilmiyorum tabi birde seviyeleri var ecoda çok rahat yetiyor ikinci seviyede biraz hızlı bitiyor