Kızlar selam. Oğlum 27 aylık. Tuvalet eğitimine yazın başlamayı düşünüyorum. Lazımlık aldım klozet şeklinde olanlardan. Gözü aşina olsun diye odasında duruyor. Ama hiç ona bakmıyor. Kaç kez oturtturdum ama orda sadece oturup oyun oynuyor😂 bugünde halasındaydık halası alaturka tuvalette oturup denemek istedi yapacak mı acaba diye çocuğum şakk diye sanki 5 saattir işemiyormuş gibi bir işedi😂 alaturka tuvaletimiz yok malesef klozete alışır umarım😞