Lumisare daha önce tartıştığı bir komşumuz vardı. Ergen bi gençti eşime durduk yere saygısızlık yapıyordu. Eşimde babasına söylemiş. Daha sonra birkaç kişiyi toplamış bizi arabada taşladılar. Küfür ettiler. Eşimde namusuna şaf ettikleri için indi arabadan birbirlerine girdiler. Daha sonra biz şikayetçi olduk onşarda özür diledi. Biz şikayeti geri çektik. Onlar bu defa şikayetçi olmuş yalan katarak ifade vermişler. Sonra bize para cezası gelmiş ama avukatımız bize söyleyip bilgilendirmedi. Bu sebepten dolayı ödeyemedik ondan 2 buçuk yıl hapis cezası berdiler eşime. Ama herkes çıkar diyorlar bilmiyorum rabbim herşeyi görüyor. Bu kim olursa olsun suçu varsa çeksin cezasını ama ortada adaletsizlik var. Durduk yere başlatan karşı taraf kabak bizim başımıza patladı. Ben rabbime sığındım. İnşallah en kısa sürede çıkacak eşim😔🤲🏻