Arkadaşlar biz şimdi menenjit aşılarımız ilk dozunu 7. Ayinda vurulduk her ikisini birden 9. Ayinda bexora oldu şimdi 12. Ayinda nimenrix 2. Dozu olucaz ama 12. Ayda devletinde 3 tane aşısı var doktor aynı gün olabilir dedi ama biraz tereddüt ettim 4 aşı birden ağır gelir mi acaba diye bu şekilde aşılarını yaptıran var mı bi sıkıntı yaşadınız mı