nazonunannesi Arkadaslar oda sıcaklıgı olur mu ? Yoksa 36-37 ler şartmı basen okdr aglıyokı ısıtmaya vaktım olmuo
mami68 nazonunannesi oda sıcaklığı olmaz elini değdiğinde yada bileğine döktüğünde aşırı ısı gelmeyecek şekilde ılık olması gerekiyor Beklemek zor geliyorsa termos kullanabilirsin biraz sıcak biraz kaynatılıp soğutulmuş koyar dengelersin
semabarlass nazonunannesi ben elimle ölçüyorum yıkayıp parmağımla bakıyorum ılık olmamalı çayın ılık hali gibi düşünün soğuk gaz yapar ılık olunca su mamayı koyup kaşık ile karıştırıyorum gaz olmasın diye 10 aylığız ama gece gazı olunca uyanıyor mama da gaz yapar mecbur
aaslanbeyy İki termos edinip birisine kaynamış su , birisine de kaynatılmış soğutulmuş su koyun ben o şekilde yapıyorum. Bileğinize dökünce yakmayacak sıcaklıkta olsun . Zamandan tasarruf oluyor
cicekcimm nazonunannesi termos şiddetle tavsiye ediyorum. Bende o şekilde yönetiyorum süreci baya yardımcı oluyor