Secil_Alp benim bebeğiminde kalbinde parlaklık görülmüştü doktor (özel muayene) fetal dna önerdi ben hemen yaptırmak istedim eşim engel oldu başka bir doktora daha soralım dedi devlet hastanesi doktoruna sorduk ikili testte bi sorun yok bi tek kalpte odak var bu çok bşy ifade etmez dedi yaptırmadık sonradan odak kayboldu bebeğim sağlıklı çok şükür hemen bi parlaklık falan görünce fetal dna diyorlar para kazanmak için parası olan yaptırır ama biz gerek görmedik.