papatyam-34 bizde geçen olduk, biraz ateşliydi daha doğrusu vücut ısısı yüksekti. Baktım ateşi çıkacak calpol verdim. Bu arada diş çıkarma dönemindeyiz. Ben diş sancısı olunca da veriyorum. İlla ateşi olacak diye bisey yok. Doktora’da söyledim ben sancısı olunca veriyorum diye. Tabi tabi verebilirsin, çok fena bisey diş sancısı dedi.