5 ay 3 günlüğüz. Doğduğundan beridir uyku problemi var oglen uykulari asla yok 15 20 dk en fazla uyuyor. 4 . Ay atak dediler sabrettik valla ama hala ayni geceleri de uyutup beşiğine koyuyorum bir bakıyorum ki 10 sn sonra kalkmış. Yatakta hep benle memede uyumak istiyor. Babayı da yataktan attik artik fıttırmak üzereyim