Cigdem61 sadece çorba içiyoruz bizde malesef,çrba içine et tavuk balık vs eklıyorm mecburen çiğner gbi yapıo sakız gibi ağzında tutuo corbanın içinde dahi cok zor inşallah düzelirler..
Ama erken gitmek daha mantıklıymış ben keske 1 2 ay daha ekrn gtseydm diyorm şimdi bu 10. Atak ve azı dişler derken inat ağzını acmak isteniyor terapide de ve herşeye ağlıyor 1 hafta önce böyle değildi birden huyu suyu değişti msela