Zelihanur Merhaba eşimin bekarken aldığı bilgisayarı kullanıyoruz. Şuan kpss hazirlaniyorum haliyle kasıyor Windows 7 kullanıyoruz. Bunun sürümü nasıl yükselir kaldırır mı yada bilgisari mi degistirmek lazım bilen varsa yardımcı olur mu hiç anlamıyorum..
Deletedmom192 Zelihanur bunu cevaplamak ımkansız bılg modelı ne ramı kac hard dısk nedır ne degıldır surumu kav ıslemcı ne
mervecimbidur Zelihanur ram düşük yüksek bi ram alıp taktırabilirsiniz birde media markt gibi mağazalarda son sürüm windows yüklemesini isteyebilirsiniz birde eski sürüm bi bilgisayarsa çok kaldırmayabilir ne amaçla kullanacağınıza bağlı
Zelihanur mervecimbidur ram alınıyor muymus hiç bilgim yok bir sorarim. Tamam bı bilgi alayım ben ama kaldırmaya bilir dediğiniz gibi satsakda satılmaz bu napicaz bilmiyorum