Oğlum idrar örneği verdik yıl başı günü kasıklarinin ağrıdığını söyledi. Çişini ederken pipisini acıdığını 5 yaşında. Kasım ayında hastaydı bu sonra evde ilaçlarını kullanılırken 2 gün sonra kusma ates karın ağrısı eklendi. Ama baya ateşi çıkmadan önce çenesi bile tir tir titriyordu sonra ates. İnatçı ates değil düşünüyor ilaçla. Biz hemen sabahına gittik idrar vermiştik. Mesanede idrarda kum var denildi. Radyolojiden hemen taş var mı diye bakıldı yok ama lenf notu mu öle bisey kağıtta yazıyordu. Doktoru antibiyotik verdi tekrar kontrole gittik bisey yoktu. Ama dediğim gibi yıl başı akşamı yine ates karın ağrısı ve cinsini ederken yanma oluyor kabiz bide tuvaletimi edemiyorum anne diyor. Öğlenden baktım idrar sonuçları çıkmış. Protein pozitif keton mu neyse oda kırmızı renkte nedmek olduklarına baktım. Aklımda kurdum da kurdum tabi değerlendirmesini doktor yapacak. Ama çok içim sıkıldı anne olarak bu belirttim şikayetleri olan varmıydi hiç çocuğunda. Kötü Bi durumla falan karşılaşmam değil mi ya bobreklerle alakalı Allahim bütün meleklerimizi korusun