Merhaba 6 ay önce doğum yaptım 40 ım çıktığı gibi adet oldum her ay düzenli oldum son iki aydır hap kullanıyorum zylnda adetim başladığı ilk gün kullanmaya başladım 7 gün sürdü ekstra kanama yapmadı sonra ikinci ay 14 gün gecikti 6 gün boyunca simsiyah kan gördüm şimdi gene bitti 3 gün geçti gene kanamam oldu nedir bunun sebebi kızlar lütfen cevap verin ya kırmızı aktı sonra gene siyaha döndü şimdi fokur fokur akıyor diyemem ama çok az da değil lütfen yorum yapın hastaneye gitmeli miyim