irge Bebeğim daha 44 günlük ve çok fazla sancısı var gazını çıkarıyorum ağızdan da çıkarıyorum fitil yazdılar doktorlar onu da kullandım kimyon suyu da verdim şekerli suda verdim hiç faydası yok ne yapmam lazım acil önerir misiniz ?