El kadar bebeğe ilaç yazan doktorlar 😡😡 benim bebeğim de 1 aylıkken hasta oldu. 1 ay boyunca acemilikten bu ilaçları kullanıp kullanıp bıraktık iyileşti diye ama hep başa sardı. Önce bir kontrole gidin ciğerlere inmiş mı diye. Eğer inmişse zaten müdahale ediyorlar ama inmemişse hiç bu ilaçları kullanmayın. Sırasıyla önce burun temizliği yapın sonra açılan buruna nebulizatör ile buhar verin. Burun temizliğini günde 4-5 kere yapabilirsiniz. Bir diğer önemli şey ise bol bol emzirin/besleyin. Eğer balgam varsa bebeğiniz bunu ya idrar& dışkı ile ya da fazla besini kusarken atacak. Ben çok üzüldüm bebeğime korkudan hemen antibiyotik verdiğim için. Mümkün mertebe bu kadar küçükken ilaçlardan uzak durun. Öksürük başlarsa zeytinyağının içine sarımsak ezip koyun, bir gece bekletin karanlıkta ve geceleri topuğuna sürüp çorap giydirin. (Aman sarımsak direkt ayağa değmesin yakar tenini, sadece yağı sürün.) uykusunda tıkanır gibi olursa soğanı ortadan kesin, içine 10-15 adet karanfil batırıp başucuna koyun. Nefesini açar. Doktor kontrolünde ama doğal yöntemler ile geçirin bu aylarda bu süreci.