goktugunannesii_ Bu zaten her gün devamlı kullanacağınız bir jel değil ki, anneler sadece diş sürecinde kullanıyor. Ben de kızıma kullandım, tetagil diş tozundan daha çok etkisini gördüm. Bir sorun yaşamadık, kontrollü kullanırsanız, uyuşana kadar parmağınızla dişlerine masaj yaparsanız size de iyi gelir. Bir zarar farkederseniz alerjik etki falan bırakırsınız.