2 aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyor 4 gün oldu kaka yapmıyor aynı şey tekrar yaşanmıştı 3 gün yapmadı sonra sıvı bi şekilde yaptı gazını çıkarıyo gaz problemimiz yok ama kaka yapmıyor aynı durumu yaşayan anneler nasıl bir yol izlediniz