Merhaba oğlum 3 aylık kundağı artık bırakmak istiyorum çünkü dönmeye çalışıyor artık yavaş yavaş geceleri yanımızda yatıyor dün gece kundaksız uyuttum kendince güzel uyudu gözleri kapalıydı ama ellerinin kollarının hareketi hiç durmuyor ben hiç uyuyamadım bir de yüzünü elliyor sürekli emziği normalde de düşürürdü zaten şimdi yüzünü ellerken de düşürüyor ya da atıyor emzik arıyor sabaha kadar emzik takmaktan ve el kol hareketinden uyuyamadım siz nasıl bıraktınız? Bunlarla ilgili bir çözümünüz öneriniz var mı?