Hanımlar merhaba. Biri 2 yaş diğeri 2 aylık oğlum var. O kadar stresli o kadar gergin geçiyor ki günler. İkisinin de ihtiyaçları farklı ve 2 yaşındaki oğlum bana bağımlı gibi davranıyor sürekli oyun istiyor. Tüm gün onlarla beraber artık tükendim. Gerçek anlamda tükendiğimi hissediyorum. Sakinleştirici ilaç kullanıyım diyorum ama kullanan var mı? Varsa hangi ilacı kullanıyor? Birde emzirdiğim için bebeği etkileyen bir durum olur mu? Sinirli kızan bağıran tükenmiş bir anne olmak istemiyorum. Ama gün bittiğinde bakmışım ki tam da o kişi olmuşum😞