Kıymetli anneler ben vermiyorum ama büyüklerden çocuğa telefon verenler oluyor istemedigimizi soyledigimizde kıyamadıklarını söylüyorlar aileden bir kaç kişi verince kızım alışmış sürekli onlardan istiyor geçen gün yatıya gittiğimizde kızım gece birden kalkıp ağlamaya başladı.Direk aklıma telefon geldi sabah herkese anlattım olanarı dedim bir daha vermeyin diye sonra da telefon geçmişine baktım ne izlemiş diye gördüğüm şey karşısında şoka girdim 😣resmen benim bile korktuğum canavarların olduğu bir video .237 milyon izlenmiş size atıyorum bakar mısınız bu ne yaa şikayet etme yerini de buladım siz biliyor musunuz bunların kaldırılması için ne yapmak gerekiyor??
Bunu izleyen çocuk psikolojik rahatsızlıklar da yaşar hasta da olur neler yaşamaz ki hayal dünyasında