Kızlar birkaç gün önce feci bir şekilde yara oldu sarı kantaron yağı vs sürdüm 1-2 kereliğe mahsus bugun dışarıda yürürken çok afedersiniz anüs kısmı degil ama daha içeride kaşıntı vardı ama öyle böyle degil resmen dişlerimi kamaştırdı o kaşıntı ama hiçbir şey yapmadan yürüdüm ha geçti geçecek diye bu kaşıntı geçmesinin belirtisi mi sizce yara kabuk falan mı bağladı acaba?