Hanımlar bugün taktırdım.. kesinlikle çocuk istemiyorum diye bütün tuşlara basıyorum..ancak bir kaç kişiden duydum bunlada hamile kalan varmış .öyle bir şey olursa ne oluyor bebek alınır mı anne zarar görüyor mu..nasıl bir süreç yapiolar merak ettim de