balkizannesii eylm1 bizim ev 21-22 derece oluyor geceleri 1.6 tog kullanıyorum ama bebeğimin gece üşüdüğünü farkettim içinden ince bir kat pijama giydiriyorum önceden zıbınla giydiriyordum ensesine ve göğsüne bakın gece üşüyüp üşütmediğini anlarsınız.
uykusuzluklarinanasi eylm1 23-24 derece içine askılı zıbınla giydiriyorum. hiç terleme vs yaşamadık üzerini örtmüyorum.
aresnako İçine sadece kısa kollu zıbın yeterli. Ama siz yine de sabaha karşı bi göğsünü falan kontrol edin soğuksa ona göre giydirirsiniz. Sabaha karşı bazen bi tık soğuyor ya evler