Benim oğlum da 4 ay 17 günlük 6.150 gramdı em son. Doktorlar kilosu normal ama boyu çok uzun o yüzden zayıf görünüyor gayet iyi dedi. Bence mama takviyesi yapın günde 1-2 kez veriyorum ben. Doktora da sordum mama zehir değil sonuçta 1-2 kez verebilirsiniz dedi. Hiç vermeyecektim kesinlikle ama ek gıdaya erken geçmek istemediğim için günde 1 kez mama verip 5,5 aylıkken tadımlara başlayacağım.