Bu tarz postlar sevilmiyor biliyorum daha önce de sormuştum ama suan iyice kafaya taktım. Kızım 16 aylık oldu 77 cm gibi boyu ve baya ufak duruyor beslenmesine dikkat editorum tahin susam yumurta zaten her gün yediriyorum kefir yoğurt tüketiyoruz kilosu boyuna göre iyi ama ufak duruyo biz de kısa boylu bir aile değiliz merak etitğim bu şekilde gidip daha sonra boyunu yakalayan bebekler var mı acaba cok üzülüyorum ufak duruyor kendisinden 2 ay büyük cocugun yanıdna sanki 6 ay varmış gibi duruyor 😔 kafaya takmayın demekle de olmuyor takılıyor insan doktorlarda 18 aydan sonra önemli diyor ama sonuctano zamana kadar da uzuyoe cocuk veya uzamıyor ne düşünsem ne yapsam bilmiyorum