Nurtopununannesi idil1990 Benim arkadaşımın bebeğinin yüzünde vardı büyüdükçe azaldı şuan 3 yaşında tamamen geçti doktorlar zamanla geçecek demişti hiçbirşey kullanmadı
idil1990 Nurtopununannesi umarim bizimkide oyle olur yukarda fotograf var bakarmisin o sekildemiydi yuzundekide
Nurtopununannesi idil1990 Evet buna benziyordu zamanla geçecek demişlerdi tabiki her bebek farklı olduğu için doktorunuzun ne söylediği önemli umarım sizinkide yok olur
Sldalpy idil1990 benimde bebeğim sol ayağında parmaklarında dahil komple Gül 1 yaşına kadar takip dediler ilaç iğne vs bişey vermediler 🧐
idil1990 Sldalpy bugun doktora gittik yatis verdi tedaviye baslicak kuculmesi icin bilgi verim sizede dedim bursa yuksek ihtisas arastirma hastahanesine gittik
idil1990 Nrnbirol bursa yuksek ihtisas arastirma hastahanesine gittik yatis verdi sizinde lekenin uzerinde baloncuklar varmi ici kanli ilac verip yan etkiyapicakmi onutakip edicek
idil1990 Annesinin_prensesi biz bugun Bursaya gittik arastirma hastahanesine yatis verdi ilac takibi icin degerlendirme yapicakmis
idil1990 Humaervakusunannesi baloncuk seklinde kan topladi mi bizimki o sekikde doktor yatis verdi bilgi verebilirmisiniz biraz cok endiseliyiz
AzraSare idil1990 . Makatında oğlumun. 2 aylıkken kanama yaptı bir hafta onkoloji ve çocuk cerrahisinde yattık. Şuan 12 aylık hala tedavi görüyoruz. İlaç kullanıyoruz.
idil1990 AzraSare bizde yaticazda korkuyoruz cok ilaci kendiniz mi hazirliyorsunuz birde kardiyolojide ilgilendimi yattiginiz sure zarfinda bilgiverirseniz coksevinirim