idil1990 benimde kızımda var sağ karın tarafında doğduğunda sadece gül lekesiydi ilerledikçe et gibi olmaya başladı sanki kırmızı eti almışsın oraya koymuşsun gibi kontrollere gidiyoruz aylık ciğerlerine bobreklerine ve beynine baktırdık şükür birşey çıkmadı. Deri ustundeymis et gülü damla kullanıyoruz ama sanki büyüyo gibime geliyo.
Eli sürekli oraya gidiyo kanatacak die korkuyorum