mlkkck06 7 gün sonra 6 aylık olacak olan oğlum Uykularından ağlayarak gaz için uyanıyor Gazı geldiği için 30-40 dakika sürelirinde uyuyor uykuyu alamadığı için mutsuz huysuz oluyor böyle olan yaşayan varmı nasıl geçti ne yapmam lazım
mlkkck06 Çözğm bulamadım ama dönemsel olarak sanırım biraz rahatladık gün gün değişiyor ne yaptığı bir gün iyiyse 2 gün huysuz olarak geçiyor sanırım tek yapmamız gerekn kabullenmek