2 aydır ne bir iştah var ,ne başka bir şey ,günde kaç çeşit yemek hazırlıyorum yemiyorrrrrrrrrrrr önler alt ve üst toplam 4 tane diş çıktı ve azı dişi patladı diğerlerinde yolda çıkıyorlar . sorum şu bu iştahsızlık dişten dolayı mı ne yapmam lazım
Herhangi bir takviye vitamin falan vermem gerekiyor mu? Ve ne verebilirim Allah aşkına yardım eder misiniz lütfen 🙏 hem diş için hem takviye için vitamin ne önerirsiniz iştah açıcı olarak şimdiden teşekkür ederim hayırlı kandiller 🤲🤲🤲🌸🌸🌸