Açlık olsa aynı zamanda huzursuz olur ve ağlar. Benim bebeğim ilk 2 ay Sabah 7den akşam 7ye kadar uyumazdı ama hiç ağlamıyordu, keyfi yerindeydi. Aşırı meraklıydı, sürekli etrafı izlerdi. 4 saat aralıksız ayağımda salladığımı bilirim yine de uyumazdı. Şimdi 4.5 aylık, gayet güzel uyuyor ama uyanık olduğu zamanlar tam bir sarı bela 😂 keyfi yerinde ise çok da uyku için kendinizi yıpratmayın, bazılarının mizacı öyle demek ki. Yine de içiniz rahat etsin diye uyku öncesi bir 30 cc mama denemesi yapabilirsiniz. Fazlalığı zaten kusar, uykuya geçerse ne ala, ona göre devam edersiniz. Geçmezse de dediğim gibi çok dert etmeyin ☺️