Kızlarrrr eşim grip olmuş, kendisini salona şutladık. Oğlum 4 aylık ve benimle birlikte uyuyor. Benim de bugün biraz boğaz ağrım var. Oğlumun sağlık sorunları nedeniyle benim bile antibiyotik kullanmam yasak. Tereyağı pekmez yapıp yedim. Sarımsak doğal antibiyotik diye sarımsaklı yoğurt yedim belki oğluma sütümden faydası olur diye. Sadece geceleri hafif öksürüğüm oluyor. İyice nüksetmeden ve bebeğime bulaşmadan başka ne gibi önlemler alabilirim?