Kızlar kızım 9 günlük kusması normaldi azdı. Bugün ilk kez emzirdikten sonra daha kucağımdayken kusmaya başladı ağzından ve burun deliklerinden aynı anda sanırım yarımçay bardağı kusmuştur. Takip edeyim dedim.. az önce ilk sefer hafif mukuslu kustu ama sadece ağzından ve az yani her zamanki gibi. Tek fark bazı yerleri hafif yeşildi çok az. Yenidoğan olduğu için endişelendim aynısını yaşayan var mı acaba