hasibe04 Hanımlar 3 aylık bebeğim var kaka rengi bi sarı oluyor bi yeşil bi rahatsızlığıda yok şuan acaba neden yeşil olabilir
Gulcandoga Anne sütü alıyorsa sadece ön sütü aldığında kaka yeşile dönüyormuş. Onstagramda bir doktor öyle demişti. Emme süresini uzatın düzelirmis. Deneyin isterseniz hasibe04
Kupeklergiremez hasibe04 hayır bir sorun yok sizin anne sütünüze bağlı rengi siyah kırmızı beyazı olmuyorsa gerisi pekte önemli değil ☺️