Kızlar bir kaç gündür eltimler bizde kalıyor iki tane inanılmaz yaramaz oğku var inanın bir dakika durmuyorlar sadece tv açık kalmamı o zaman oturup izliyorlar bende ekransız büyütmeye çalışıyorum çok izim vermiyorum o yüzden tv açılmasına hele onların izlediği salak saçma videolara ama annesi yemek yedirmek için açıyo ve innaılmaz bağırıyorlar yani deliriyorum seslerine ağızlarına şaplatasım geliyoda neyse anneleride rahat bişey söylemez gel keyfim gel. Benim kızda yalnızlığa benle oynayaça yumuşak melodili müzik dinlemeye alışkın 10 aylık bi bebe. Şimdi onların bu bağırış kızımı hem korkutuyo hemde galiba huzursuz ediyo çoxuk gece uykusuna dalamıyo eli kolu sanki elektrik çarpçış gibi bi huzura eremiyo yani ben bile kafamı tutup kaçasım geliyoken odamı acaba rahatsız oluyo diye düşünüyorum sizce mümkünmü?