Spiral takıldıktan sonra adet kanamasına benzer kanama yaşamak normalmiş. Doktorum öyle demişti. Hatta spiral taktırtan sonra bayağı bayağı adet kanaması gibi kanama yaşadım. Eğer spirali adet değilken taktırdıysanız canınızın yanması normalmiş. Ben adet değilken taktırdım bayağı canım acımıştı. Kaymasının da sebebi ilk 10-15 gün hatta ilk ay birçok konuya dikkat edilmesi gerekiyormuş. Ağır kaldırmamak normal yapılan hareketin üzerinde hareket etmemek gerektiğini söylemişti doktorum. İlk 15 gün cinsel ilişki de yasaktı. 15 gün sonra kontrole gitmiştim doktor spiralin yerleştiğini söylemişti