Benimde kışım var 1,5 yaşında burun halılarım beyaz krem rengi temiz bi çocuk çünkü çocuktan çocuğa değişiyor. Ama bence o ilk beyaz hali değil çok eskidi o model artık o kenarlarda ki siyah şerit olmayan bulursaniz daha hoş olur bence. İkinci resimde en sağda çok açık bu gri var oda güzel koridorunuzada bağlı tabi