SuraNurum Kızım 7 aylık olucak gün içinde sıkıntı değil ama gece olunca sütüm sanki hiç gelmiyor mama vereyim dedim biberonda sudan başka birşey içmiyor ne yapıcagımı sasırdım benimle aynı durumda olan var mı varsa geceleri neler veriyorsunuz 😞
Acemiannecik SuraNurum canim kaşık mamasi denedin mi genelde hem tok tutuyor diye hem bebeği biberon tutmayan cogu anne onu kullaniyor