Bebeğim 3 ay 3 günlük. Doğduğu günden bu yana hep ağlayan, huzursuz olan bir bebek..Sadece anne sütü alıyor ve günde 7-8 defa bez değiştirip her bezinde kaka yapıyor.. Uyku düzenini nasıl öğretebilirim bilmiyorum.. Ve günde 7-8 defa kaka yapması normal mi sizce?