Hanımlar merhaba bebeğim 11 aylık hırıltısı ve burun akıntısı şikayetiyle gitmiştik doktorumuz aerolet şurup yazdı içeriğinde 0-2 yaş arası kullanılmamalıdır yazıyor bu şurubu 1 yaş altına kullananlar var mı acaba solunum riski sebebiyle kullanılmamalıdır yazıyor