Hanımlar ilk çocuğumu tansiyon yüksekliğinden erken doğum yapmak zorunda kaldım ve anne karnında gelişim geriliği oldu tansiyondan dolayı ikinci çocuk düşünüyorum fakat tekrar aynı şeyler olur mu diye korkuyorum ilk çocuğunda böyle olup ikinci çocuğunu da tansiyonu düzelen var mı