mer_ann yani şöyle bende var kuzenim izin çocuğu kolikti ve oda bize verdi geri bizim olursa verirsiniz gibisinden yada 2.ye saklayın gibi ha onlar çok fayda görmüş ama ben aman aman bişe görmedim yani Pierre cardin babyjörn muadili ana kucağı daha iyiydi hatta bizim kız çok gazlıydı o Pierre cardin de kaka yapar ve gaz çıkarır uyurdu ben o zamanlar sallamadan yatırıyordum ki şuan 5 ay bitti takdir edersin ki ona sığmıyor ama satma konusunda yardımcı olamayacağım sanırım üzgünüm fikirlerim bu yönde sağlıkla alın bebişinizi🧚♀️