arkadaşlar kızım 9.aydan sonra çok huysuzlaştı ilk 3 ay sakin duran bebeğim gitti yerine eziyetçi bir bebe geldi 9.aydan sonra çok fazla huysuzlaştı 4 gün sonra 11 aylık olacak ne yapacağımı şaşırdım hastayken ve yorgunken daha fazla üstüme geliyor eziyet ediyor düzelir mii sizce? ne zaman düzelir?