Selam kızlar kandilimiz mübarek olsun 🌸 sizlere birşey danışmak için geldim bu sefer kendim için değil yeğenim için kızlar 2 yaşında yeğenim var mama kullanıyor bıraktırmaya çalıştırdı ablam ama ne yaptıysa yani pek birşey yapmadı aslında bırakmıyor bezleniyor bu arada ve gece de emiyor mama gündüz yemesi içmesi çok güzel yemeyen bir çocuk değil nasıl bıraktırabilir acaba? Tiksindirme vs mi yapsa öneri ve fikirlerinize açığım.