Deletedmom_220 utkummm benim de yok 🤣 tek tek gidiyor Annene ve Kayınvalidene sor deki bizim dişler ne zaman cıktı. Genetik oluyır. Mesela ben bebekken 1 yaşta çıkmaya baslamıs. Abimin ise 1 buçuk
AnnaGloria utkummm doktorlar 1 yaşında bir diş bekleriz yoksa gerekli muayene sonucunda normal de diyebiliriz diyor
subrk utkummm alt 2 dişi 1 hafta arayla çıktı. üst 2 dış 2 ay sonra.Sırasiyla tamamlandı. İştahı biraz azalıyordu.Çok zorlanmadık.
subrk utkummm ilk önce bende endişelendim aslında haklısınız. Hatta 3_4 aylık salyalar artınca dış sandık.Babasinin tarafı hep 1 yaştan sonra çıkardığını öğrenince rahatladım.Muhtemelen sizinki de öyledir
utkummm subrk evet normalde istahi az bi bevek degil normal sekilde yerde ama bu ara hic yemiyo nerdeyse
utkummm Deletedmom_220 kiz benimkileride sömürdü emerken hep dislerim cekilmek zorunda kaldi bari onunkiler ciksin sjsjs