teachermom5 Kızlar mama hazırlarken suyu kaynatmıs ılıtmıs olmak gerekiyor sanırım içme suyu dahi olsa peki içmesi için vereceğimiz su nasıl olmalı nasıl içme suyu kullanıyorsunuz bebek sularından mı almalıyız yoksa normal bizim içtğimiz içme sularını mı
Ccyyln teachermom5 ben kendi içtiğimiz suyu veriyorum. Yani bebek suları falan yeni moda oldu bence. Sakınılan göze çöp batar misali bu kadar da irdeleyerek büyütmemek gerekiyor bence
emosss__ teachermom5 hazır su veriyorum bizimle aynı şekilde mama içinde özellikle hazır su kaynatıp dinlendiriyorum lazım oldukça ısıtıyorum
50krsvertirreekk gizemvatansever arıtma tüm mineralleri öldürdüğü için uygun görülmüyor öyle okumuştum bi yerde bizde de var ben vermiyorum
emosss__ teachermom5 yok ben çok minik eczaneden suluk almıştım hem suluk ucu olan hem de biberon ucu olan biberon ucunu takıp veriyorum
aslhnkrts teachermom5 evet ben çay kaşığıyla vermiştim daha sonra biberonla şu küçük biberonlar var ya onların delikli ucu da oluyo onla da kolay veriliyo
cokbilmismom teachermom5 ben mamayı yapmak için suyu kaynatmıyorum. Hazır su kullanıyoruz zaten mama yapılacak sıcaklığa getiriyorum mayayı karistiriyorum. Ek gıdalari pişirmek için normal çeşmeden su koyuyorum. İçmesi içinde hazır suyu direk veriyorum Philips alistirma bardağı var. Ama fincandan icmeyi daha çok seviyor😂