Bende kızıma öğlen çorba veriyorum hep yemek verdiğim hep nadirdir benim kziimda 18 aylık zaten bu ara ağzına katı birşey verdiğinde çıkarma huyuna alıştı çorbanın içindeki taneleri bile çıkarıyor ,ama köfteyi patatesi lop lop yiyor ah bu çocuklar niye bpyle yapıyorlar anlamadim