Merhaba,2.5 aylık kızım var anne sütüyle besleniyor ama kaka yapana kadar canımıza okuyor.Normalde günde max 1-2 kere sıvı şekilde kaka yapıyor.Bazen 1-2 gün yapmadığı oluyor yapana kadar doğru düzgün uyumuyor sürekli ağlama modunda ve emmek istiyor kaka yapmak için.Emdikçe karnı daha da doluyo vs derken döngüye girdik.Doktor normal olduğunu söyledi ama var mı yaşayıp çözüm bulan?