6 aydır deliksiz 2 saat uyumamışımdır. Ben artık uykuya olan inancımı kaybettim. Hiiç desteksiz 1 saat uyuduğunu hatırlamıyorum. Hiç bi işe başlayamıyorum 1 saat uyusa 10 kere uyanıp tekrar uykuya döndürüyorum. O uyudu biraz da ben kestireyim yapamıyorum hiç. Bize uyku eğitimi falan da işlemez. Bu şekilde napcaz çok merak ediyorum. Gece 2-3 saat eşim bakıyor sonra mesaiyi ben devralıyorum. 6 aylık oldu artık. Bu şekilde olması hiç normal değil. Bi de kızım var. O da az uyurdu ama en azından destek gerekmezdi. Yarım saatte olsa uyur kalkardı. Ama bu. Uyutuyorum hoppaaa bakıyorum uyanmış. Tekrar uyku. Tekrar uyan. 6 aydır döngü bu şekilde. Böyle olup düzelen var mı nolur moral verin. Kafamı kaldıramıyorum artık.