Merhabalar kızım 10 hün sonra 3 yaşına girecek ve bende 1 ay sonra 2. Bebeğimi kucağıma alacağım nasipse. Okadar zorlanıyorum ki kızım biranda resmen sendroma girdi normal bir süreç ama birşey için tutturması falan değil ama herşeyi sürekli ağlayarak bağırarak istemesi ve yemek yeme reddi beni çok yıprattı😔 Tahammülüm okadar tükeniyor ki kızıma birşey yaptırmak istemem resmen kriz bizim evde herşeyi birlikte yapmak istemesine karşı koyamıyorum ama sürekli oyun istemesi bi süre sonra beni yoruyor ev yemek derken tükendim 🤦🏻♀️ doğum korkusu doğumdan sonraki lohusalık halleri birde kızımın psikolojik olarak yıpmamsk için çabalamam derken inanın beni çok yoruyor 😔