sezkrkmz Anneler uyku eğitimleri fiyatları almış başını gidiyor , evde eğitimi kendim vermek istiyorum. Evde kendisi verip olumlu sonuç alan anneler nasıl yol izledi nelerden yararlandınız banada bilgi verebilir misiniz
Deletedmom192 sezkrkmz youtubeda cok guzel vıdeolar var bem egıtım aldım ama onları gorseydım almazdım cok para
pembe-patiik sezkrkmz bende uyku düzeni oluşturmak istiyorum ama sanki cesaret edemiyorum ya uykularımız doğduğu günden beri berbat. 6 ay 9 günlüğüz o kadar uykusuz ve yorgunum ki eğitim verirken ilk günler tabiki daha da uykusuz kalacağız onu göze alamıyorum resmen 🤦♀️ bende burada bekliyim belki güzel bilgiler alırım 🌸
nvysl sezkrkmz kendim verdim 20 günde sonuç aldım önce saatlerini düzenledim sonra bir günde beşiğe bıraktım birdenbire
besra11 sezkrkmz ortalama iki ayımız biticek işte bende erkenden başladım uyuduğu saat aralıklarını dikkate alarak haraket ediyorum sabah erken kaldırıyorum mesela yada kendiliğinden kalkıyor 7.8 arasında mesela 1.30 öğlen uykusu kendisi kalkana kadar uyandırmıyorum ortalama 6 gibi uyanık oluyor sonrasında ise 11 11.30 kadar ayakta doyurup hop beşiğe sabah 7 ye kadar yatıyor geceleri altını açmıyorum ki uykusundan uyanmasın diye besleme de yapmıyorum
annebalim_ Deletedmom192 ne kadara almıştınız Benım oğlum da yaşına Yenı gırecek uyku çok büyük problem bende almak istıyorum bıde kar ettı mı
sezkrkmz pembe-patiik bizde o şekildeyiz ama artık bunu düzeltmemiz gerekir biraz sabredip istikrarlı olursak yapabiliriz
Megami27 Yaptığım en büyük hataydı uyku eğitimi almak . Paramın çöp olmasını geçtim . Danışmana atmak için çektiğim videolara şimdi bakamıyorum bile çocuğumu o kadar ağlatmaya değer miydi . İçim parçalanıyor . Bir rutin oluşturun evet ama çocuğu alışsın diye ağlatmayın size tavsiyem
Aysuuuuu nvysl bende kendi kendime yapıyorum su an . gunduzlerı Desteksiz uyutmaya başladım . Uyurken ağlamaları oluyor bende dayanamıyorum sizde de oluyor muydu ağlamalar. Sızce devam etmelı muyım
tugces09 sezkrkmz benim bebişte 4 buçuk aylık ve memede uyuyor ama 2 ay sonra ise başlamam gerek o yüzden su atak bitince bende biseyler yapmak istiyorum yani en azından memede uyku olayını bitirmek istiyorum. Çünkü bensiz hayatta uyumaz o şekilde annem uyutamaz. Tamamen desteksiz uyumasını beklemiyorum ama bı düzen oturtmam şart